Nieuwe website Kangoeroes Mechelen
Danny Verhulst over de marketingstrategie voor komend seizoen

De marketingstrategie van Kangoeroes Basket Mechelen is zeer duidelijk: ons focussen om zo efficiënt mogelijk onze korte- en langetermijndoelen te behalen.

De Stad Mechelen is zonder twijfel een sportstad.  Het Mechels DNA in onze club krijgen is dan ook 1 van onze kortetermijndoelstellingen, naast natuurlijk de ambitie om zowel met jeugd, dames en heren topbasket en sfeer te brengen, momenteel nog in de alom gekende Mechelse Winketkaai, later in een nieuwe zaal op de Raghenosite.

Marketing heeft dan ook de taak om zoveel mogelijk supporters en partners bij onze club te betrekken.

Tal van digitale mogelijkheden moeten ons in de mogelijkheid stellen om ons plan voor volgend(e) seizoen(en) te realiseren.

De nieuwe BeNe competitie (BNXT League) staat klaar om volgend seizoen op te starten.  Een uitgelezen kans om het basket nog meer ‘in the picture’ te plaatsen.

We staan dan ook klaar om, na de corona perikelen, iedereen te ontvangen in onze zaal, te zorgen dat er naast topbasketball ook een schitterende beleving is, zowel voor, tijdens als na de match.

Ons team staat met veel enthousiasme klaar om vele nieuwe digitale acties en events te presenteren.

Kangoeroes gaat er voluit voor, hopelijk samen met jou!

Danny Verhulst

X